Obsah seminára
- obchodný marketing - 10 zásad úspešného predaja a prečo sa nimi musíme riadiť
- komunikácia v predaji a vedenie obchodných rozhovorov
- oslovenie ktoré predáva - osobný, telefonický alebo e-mailový kontakt so zákazníkom
- uzatváranie obchodu - odhalenie nákupných signálov a technika záverečnej otázky
- ako dostať čo najskôr peniaze z predaja na náš bankový účet
- nič nepredáva lepšie a viac ako odporúčanie spokojných zákazníkov
Čo dosiahnete po absolvovaní seminára / kurzu?
Účastník kurzu si interaktívnym workshopom osvojí základné praktiky dôveryhodného vystupovania. Praktické cvičenia formou predajných rozhovorov zaručia zvyšovanie úspechu a objemu predaja pre jednotlivých účastníkov. Prezentačné schopnosti sú v osobnostiach dané, ale predajné zručnosti je možné sa naučiť, či zabezpečiť ich správnu aplikáciu do praxe. Pre študentov a absolventov je absolvovanie workshopu príležitosťou ako nadobudnúť informácie a schopnosti potrebné pri etablovaní sa do pracovného procesu /napríklad ako account manager, predajca (osobný, telepredajca, ...), vedúci obchodného oddelenia s technickým zameraním alebo výkonný manažér v priemyselnej spoločnosti so zodpovednosťou za predaj ...
Výhody seminára/kurzu
- osobné konzultácie s odborníkom v rámci seminára / kurzu
- interaktívny prístup lektora - praktické príklady riešené formou workshopu
- osvedčenie o absolvovaní seminára / kurzu
- po absolvovaní trojmodulu - certifikát podpísaný lektorom ako odborníkom
- občerstvenie počas prestávky (cca 30 minút)
- pracovné materiály, písacie pomôcky...